God morgon!

 
God morgon allihopa! Just nu ligger jag i sängen brevid Josefine och passar på att blogga lite. Hon sover nämligen och har inte så mycket att göra så då blir det bloggning :) 
 
Idag så är våra planer att åka till stallet runt 1 skulle jag gissa. Sedan ska vi vara där tills vi blir hungriga. När vi är i stallet ska vi rida såklart! Ska bli jätte mysigt, fast det är inte så bra väder här på landet... Det är nämligen regningt här uppe... Fast det är mysigt att rida i regn, bara att man har regnkläder så är det mysigt tycker jag!
Jag ska såklart ta bilder när jag är här, men bilderna får ni imorgon istället!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0