Gissa vad?

 
Vet ni vad? :) Min mamma har nyss bokat biljetter till... Stockholm Horse Show! Gud så roligt det ska bli att gå och kolla på Stockholm Horse Show, som jag aldrig har varit på! Det är nämligen så att vi kommer att gå den första December (en lördag) & då är det min födelesedag! Så det blir som en liten födelsedagspresent!
 
Förhoppningsvis så är kameran fixad då så att jag kommer att kunna fotografera showen.
Wihooo, säger jag bara! - Det ska bli sååå roligt! :D
 
~ Kommer någon av er läsare att gå på Stockholm Horse Show den första December? ~
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0