Funderar på att köpa chaps

 
Hejsan hoppsan! Jag har förut sagt att jag inte har chaps. Tycker det är onödigt för har klarat mig bra utan dom, osv...
Men har börjat fundera på att köpa ett par. För man "måste" ha det när man tävlar, och jag skulle vilja börja tävla. Så därför sitter och funderar på om jag kanske ska åka till Hööks någon gång nästa vecka och kolla på ett par. Enda problemt är att det är en ganska svårt för mig och hitta ett par som passar mig.
 Jag har väldigt smala ben och runt min vrist sitter inga byxor som jag har åtsittande för dom är så smala. Men man har ju chapsen runt ridskon så det kanske inte syns då.
 
Hoppas på det iallafall, men om ni har något tips på snygga chaps så komentera gärna då! :)
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0