Fredag imorgon!

↑ Dixie ↑
 
Imorgon är det äntligen fredag! Vilket betyder att jag åker till Josefines land då, wiii :D Det ska bli superroligt, men jag kommer tyvärr inte kunna uppdatera någonting i helgen så jag tänkte ställa fram till er!
Julia får sköta uppdateringen i helgen så gott hon kan. Jag vet inte vad hon ska göra i helgen, men jag kommer inte kunna ha tillgång till internet iallafall... På min mobil kommer jag kunna uppdatera så kanske att jag slänger in ett inlägg från mobilen, men det får vi se. ;)
 
Tillbaka till Josefines land nu. Jossan har Dixie som sin foderhäst och hon frågade en annan tjej som har en häst som heter Labello, som står i samma stall som Dixie, om vi kunde få låna Labello någon dag i helgen.
För då tänkte vi att Jossan rider på Labello och jag Dixie! Men vi kunde tyvärr inte det för Labello hade varit lite halt under veckan så han ska få vila under helgen... :( 
 
Därför så ska Jossan kanske rida på en häst som heter Plexus istället. Han brukar hon rida på när jag är där, men han är så sjuuukt het när man är skrittar/travar/galoperar så hon vill helst inte rida honom, för hon vill ju också "hålla koll" på mig. Så därför får vi se hur vi gör i helgen men vi kommer säkert på något! :D
 

Kommentarer
Postat av: Sara

jättefin blogg :D


kika gärna in på min blogg om du har tid över! :)

2012-10-18 @ 14:49:14
URL: http://mingus.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0