Första dagen på en ny vecka!

 
Hejsansvejsan på er! Jag hoppas att allt är bra med er? Med mig så är det bra, men jag är så himla trött så ni anar inte... Dagen har sett ut som så att jag först har varit i skolan under dagen. På lunchraset så gick jag hem och tog ut lilla vovven på en prommenad. Efter skolan så gick jag, Frida & Jesper hem till mig och hämtade Tolle och pengar. Sedan så gick vi till affären och köpte godis tills imorgon! Imorgon så ska nämligen hela klassen gå och titta på The Hunger Games (tredje gången för mig... ;)) så därför köpte vi lite godiiis!
 
Nu så ska jag ställa fram lite inlägg tills imorgon, så vi hörs lite senare!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0