FN-dagen idag!

Idag är det FN-dagen! Jag visste inte om det, utan jag fick reda på det igår när våran skola hade aulasamling.
 
FN gör massor av saker, men en av dom sakerna jag vet är att dom hjälper till med är människor som är i krig. Dom ger dom som är fattiga mat i dom fattiga länderna, osv. Tycker mycket om FN-dagen, fast jag firar inte FN dagen på något speciellt sätt.
 
 
Det ni kanske inte visste är att jag och Frida har gjort den dagen till våran dag. Frida och Nette dagen! Vi kom på den ideén i 5:an har jag för mig. Älskar dig Klingan ♥
 

Kommentarer
Postat av: Fridaa

Älskar dej med Nettan <3

2012-10-31 @ 21:22:37

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0