Fina eller inte...?

 
Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag tycker dom är fina eller fula...? Tycker dom ser så ljusa ut, och jag är inte så förtjust i färgen grå.
Hmm... nej, nu tycker jag att dom är fina. Så jag ger dom hiss! :D
 
Jag tycker att dom ser väldigt sköna ut så om jag skulle behöva nya ridbyxor eller hade mer pengar skulle jag ha köpt dom. Eller åka iallafall och testa dom... :) Jag hittade dom på Hööks sida för 649 kr. Dem finns i sex andra färger, om ni är intresserade!
 
För enligt mig kan man aldrig ha för mycket kläder. Varken det gäller ridkläder eller kläder man har i skolan/på fritiden.
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0