Ett mål litet mål som jag har uppnått inom min ridning!

 
 
Jag skrev ju förut för inte så länge sedan att jag hade ett litet mål som jag strävade efter att uppnå. Eller det var inte ett så "litet" mål för mig, men det beror på vad man jämför med.
 
Jag hade iallafall som ett litet mål att jag skulle försöka bli lite mer avslappnad och mjuk i mina knän. Av någon anledning så var jag väldigt spänd i knäna och benen förut, vilket två ridlärare påpekat hos mig. Jag har kännt på den sista tiden att jag verkligen varit jätteavslappnad i benen och knänen, vilket har känts jättebra.
 
Det är helt ärligt något som jag inte har tänkt på, utan det har kommit helt naturligt!
Det var väl bara något tillfälligt, haha!
 
Det känns iallafall jättebra nu eftersom att det ändå var ett litet mål som jag hade! :)
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0