Dressyr tävlingen

Agnes och Dumle som tävlar!
 
Idag åkte jag och Julia till stallet runt 09.45 för att kolla på klubbtävlingen i dressyr. Det var roligt att se dom i min grupp tävla, och dom var såklart super duktiga! 
När alla hade tävlat klart gick jag och hälsade på Glitz medans Julia hälsade på Sevel inne i stallet. Sen gick både hon och jag ut till min älskling, Fiffi ♥ Jag booombade med foton, hihi! :D Men fick äntligen chansen att mysa, samt hälsa på henne. Annars går hon alltid på lektionerna när jag är där...
 
Vi tog lite fotton på andra hästar i stallet med ;)Jag fotade över 100 bilder på mn iphone, men det var ganska många som inte blev bra, så får ta och radera när jag orkar.
 
Var roligt att kolla på tävlingen idag, tyckte jag. Så ska helt klart göras om senare tycker jag ;) Nu ska jag försöak plugga lite, hörs senare! 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0