Antagligen stallet imorgon

 
Imorgon så ska antagligen jag åka till stallet! Ska bli super mysigt att äntligen bara få vara där :D 
Vet inte om Julia skulle följa med, men det får vi se imorgon antar jag. 
 
Tänkte ta lite nya foton till er bloggläsar och mysa såklart med alla hästar! Men denna gång ska jag fråga stallpersonalen om dom behöver någon hjälp eller något liknande. För brukar annars inte ha så mycket att göra när man är där i stallet. För hästarna brukar gå på lektion när man kommer dit, men såklart inte alla. Brukar veta vilka jag skulle vilja rykta och mysa med. När dom hästarna går på lektion vet jag inte riktigt vad jag ska göra. 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0