Älskar dig min bästa vän... ♥

 
Nette är min absolut bästa vän. Jag har såklart flera bra och bästa vänner, men Nette är en av mina absolut bästa vänner! 
 
Det senaste året sedan i sjuan & i åttan så har vi bara blivit bättre och bättre bästisar. Det som har fått oss att bli så bra bästa vänner är nog vårat gemensamma intresse - hästar och ridning! Sedan vi startade den här bloggen, sedan vi började rida på samma ridskola, sedan vi började åka till stallet och allt sånt så har vi fått en jättebra vänskap!
 
Jag och Nette är så lika men ändå så olika! Vi är jättelika i vissa saker och tycker och tänker totalt olika i andra saker. Men jag tror att det är bra att man inte tycker exakt lika om allt.
 
Vi har också våra bråk, som alla har, det kan jag lova er. Men om man aldrig någonsin skulle bråka som bästa vänner så tror jag nog inte att man är några äkta bästa vänner, eller vad tror ni? Huvudsaken är iallafall att vi alltid blir vänner igen. Det är det viktigaste!  
 
Jag och Nette har känt varandra i över NIO år! Snart tio år. Gud vad tiden går snabbt. Jag har känt Nette sedan jag var fem-sex och sen vi började förskolan. Vi har dock inte varit såhär "tajta" som vi är idag i tio år. Vi började umgås mer och mer med varandra i trean och i mellanstadiet. Resultatet blev... bästa kompisar! Vi har lovat varandra att vi ska vara bästa vänner livet ut & det ska vi försöka att hålla!
 
 
Det bästa med Nette är nog att... hon är världens bästa vän helt enkelt! Hihi. Hon är dessutom snäll, rolig, har bra humor, omtänksam och allt som en bästa vän har och ska vara! Hon är en superbra vän & det kan nog alla som känner henne hålla med om! Juste... Jag glömde att hon dessutom är en otrolig glädespridare, det är något som jag kan försäkra er om!
På inte tal om hur otroligt bra hon är på att rida, man blir ju avundsjuk! Hon rider som en ängel... ni ska se!
 
Det jag ville komma fram var iallafall att jag älskar dig Nette, min fina bästa vän. Jag hoppas verkligen att vi kommer att kunna vara bästa vänner livet ut. Att vi alltid kommer känna varandra och att vi aldrig kommer att tappa vårat delade intresse - hästar.
Hästar är en del som håller oss så tajta & såklart vår vänskap! Jag vill aldrig någonsin tappa kontakten med dig, aldrig, aldrig, aldrig. 
Även fast att vi bråkar så måste vi alltid komma ihåg att alla vänner gör det, iallafall bästa vänner. Det gör oss i vart fall till äkta vänner! Om vi bråkar så tycker jag att du ska titta på det här inlägget och komma ihåg att du alltid kommer att vara min bästa vän, vad som än händer! ♥
 
Jag älskar dig världens bästa vän, glöm aldrig det. Ni bloggläsare ska veta att hon är en fantastisk person som är helt underbar!
 
♥ I  L O V E  Y O U  ♥
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0