Åker strax till ridningen

 
Jag åker snart till min älskling - Fiffi! Nej men jag åker snart mot stallet. Fast hon står ju där så egentligen så åker jag mot henne... Haha! 
 
Jag ska äntligen få rida idag, har längtat! Blev sjukt sugen på att rida igår när vi kollade på dressyr tävlingen, så idag får jag äntligen rida!
Jag hoppas på att få rida Glitz denna gång med. Jag gillar faktiskt att rida honom fast han är lite envis osv, men han är rolig att rida på. Då så måste man arbeta honom, inte bara sitta där och kanske dra lite i tygeln om man vill att han ska svänga. Man måste ja... arbeta! :)
 
Jag ska gå nu för mamma ringde nyss och sa att hon var utanför, så vi hörs efter ridningen!

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0