10 framinställda!

 
Hej på er! Jag hoppas att ni har/haft en toppenkväll! Jag känner mig fortfarande lite sjuk, men jag ska försöka gå till skolan imorgon. Jag ska även försöka gå på ridningen imorgon, men jag känner mig bättre så att det ska nog gå bra! Vi har iallafall tillsammans (jag och Nette) ställt fram tio stycken inlägg! Jag har ställt fram sju stycken inlägg och Nette har ställt fram tre, så håll utkik på bloggen imorgon!
 
Nu så ska jag ta en dusch och sedan gå och lägga mig! Jag börjar klockan åtta imorgon, så det blir tidigt i säng ikväll. Vi hörs imorgon & så får ni ha det jättebra tills vi hörs igen!
Vi älskar er bloggläsare! ♥
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0