Yeees idag blir det ridning!

Haha, jag har glömt bort att jag faktiskt också rider på min ridskola.
Känns som om att Tobbe är allt nu :) Men somsagt, idag ska jag rida!  
Jag hoppas på att vi ska hoppa snart. Hörde att Julias grupp ska antagligen hoppa nästa vecka. Håller tummarna på att Måna (ridläraren) nämner något om det idag. Älskar att hoppa :)  
 
Jag håller tummarna för att få sötnosen Glitz (↓). Jag hoppas ändå på att få Fiffi, fast det är mest för att få mysa med henne efter ridpasset, haha!
Nej men hoppas mest på att få lilla Glitz. Tycker att han är mycket roligare att rida, dock är han inte lika mysig i hans spilta tycker jag.
Men vi får se om några timmar vem jag får!
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0