Visste ni att...?

 
♥ ...Jag är laktosintolerant/laktosöverkänslig.
 
♥ ...Jag är inte särskillt förtjust i att hoppa. Självklart så kan det vara roligt lite då och då, men det är faktiskt inte min grej alls.
 
♥ ...Jag är egentligen mörkrädd, men kan absolut inte sova med lampor och ljus. Haha! :)
 
♥ Jag älskar att fota, det tycker jag verkligen är hur roligt som helst! Redigering är även något som jag älskar att hålla på med! Men det jag älskar att fota mest av allt är hästar, det blir så fina motiv! Men det tror jag nog att alla hästälskare som gillar att fotografera tycker! Hästar blir så fina på bilder, men tålamod behövs verkligen... ;) Hihi.
 
♥ ...Jag kan vara ganska blyg i vissa tillfällen när jag träffar nya människor men ändå så har jag lätt att träffa nya människor! :) När jag väl har lärt känna en person så är jag väldigt pratsam och glad, haha! 
 
♥ ...Jag ÄLSKAR att rida ut och rida en riktigt lång uteritt! Jag älskar verkligen att rida i naturen, det är nog det bästa jag vet! Jag föredrar helt klart att rida utomhus i naturen än i ridhuset. Därför så älskar jag sommaren så man kan rida hur långa skogsritter som helst! I LOVE IT.
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0