Ut med språket nu...!

 
Nu släpper jag det!
Nu har jag & Julia blivit medryttare/skötare till två små shettisar!
Vi var nämligen igår och hälsade på dom. Vi fick träffa båda två & han som jag har fått sköta heter Tobbe.
Han ser ut som ett litet föl! ♥ Han är super-mega-söööt! Det här är verkligen som en dröm för mig! Det enda vilkoret är att jag fortfarande måste sköta mina läxor, vilket jag såklart ska göra.
Jag ska även göra allt jag kan för att hålla igång bloggen, för älskar det. Men jag tror nog det kommer gå bra! 

Så i fortsättningen så kommer ägna mycket tid åt honom. Han är även halvt blind på sitt högra öga, så han är lite rädd, osv. Man måste bara ägna mycket tid med honom.
Desto oftare jag är med honom desto mer kommer vi lära känna varandra. Det kommer att vara riktigt roligt det här. Jag kommer nog också att få lära mig massor tror jag nog. ;)
Eftersom han är en liten shettis så kan jag såklart inte rida honom så istället kommer jag att få lära mig köra. 

Jag vill också ägna lite tid att vara i stallet där jag rider, men jag får se hur det går med det.
Vi får se hur allt det här går, håller tummarna för att de går prefekt! :D
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0