Tömkört sötnosen!

 
Halloj, bloggläsare! Uppdateringen blev väldigt sen idag, men jag kom också hem väldigt sent från stallet. Det blev till klockan sju idag i stallet, men det var riktigt roligt i stallet!
 
Jag och Nette började med att ta in våra skötpållar från hagarna och ryktade dem. Efter det så utrustade vi dem med deras utrustning och tömkörde dem, tillsammans med Hanna & hennes sköthäst! Riktigt mysigt var det, roligt och lärorikt! Helt annan känsla att tömköra en liten shettis i jämförelse med Måne, som var en D-ponny! ;) Åh, vad jag älskar min envisa lillponny till sköthäst... 
 
~
 
Imorgon är det som vanligt skola under dagen & sedan så är planerna att jag och Nette ska gå hem till mig och fixa med bloggen! Nya bilder ska tas, utseendet och headern på bloggen ska fixas & lite andra småsaker som ska justeras! Mysigtmysigt. Jag har tyvärr inte hunnit ställa fram några inlägg alls om jag ska vara ärlig, eftersom att det blev så sent som jag kom hem från stallet idag. Ni får helt enkelt vänta tills imorgon eftermiddag, då kan ni också vänta er ett nytt (i vart fall påbörjat) utseende på bloggen! Så glöm inte att kika in imorgonkväll!
 
Nu så säger jag godnatt för min del & så hörs vi imorgon!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0