Tisdag = min favorit dag!

God morgon allihopa! Äntligen är det tisdag igen, min favorti dag. Det är mest för att våran första lektion är slöjd, vilket är mitt favorit ämne! Annars är faktiskt hela dagen väldigt skön. Vi har inte några "ansträngande" lektioner idag tycker jag.
 
Efter skolan ska jag hem och plugga, plugga, pluggaaa! Vi har prov imorgon, så måste förbereda mig lite. Kan dock redan det mesta men skadar inte att träna lite mer ;)

Både jag & Julia har ställt fram inlägg till er under hela dagen, så håll utkik!
Kramar från oss på Stallflickornas ♥
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0