Tillbaka igen!

 
Hejsan på er hörrni! Jag är verkligen ledsen över att uppdateringen på bloggen har varit nere på botten den här veckan, från min sida. Det enkla anledningen till det är att jag har haft så fullt upp så ni anar inte den här veckan! Någonting VARJE dag. Jag har haft två prov (+ en viktig diagnos) i skolan, ridning, stallet, m.m. Det var verkligen viktigt för mig att den här veckan priotera rätt saker & därför så har jag helt enkelt inte hunnit med bloggningen och bloggandet.
 
Igår så red jag iallafall & jag red... Riviera. Från början så skule jag ha ridit Baldi, men jag bytte mot Riviera. Ridpasset gick okej, jag fick jobba väldigt mycket med att få henne att gå framåt. Gårdagens ridpass på henne blev jag hyffsat nöjd med, ska försöka att skriva ihop ett inlägg lite senare om ridpasset om ni är intresserade. :) 
 
Idag så har dagen spenderats med gamla kompisar från min förra klass! Det var jätteroligt att få träffa dem igen, det var nästan hela TVÅ år sedan sist! :) Vi började med att åka in till stan och tog en fika & gick sedan och tittade i affärer i stan. Runt halv fyra så... gick vi på bio och tittade på sista Twilight-filmen! Åh, ni anar inte hur bra jag tyckte den var. SUPERBRA! Efter filmen så åkte jag hem till mig, åt en god middag och sitter just nu och myser i soffan! Ska ställa fram lite inlägg till imorgon nu, så vi hörs!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0