Tidig säng för mig ikväll!

Haha Balder är för söt!
 
Nu ska jag gå och lägga mig, för jag är så himla trött. Mina ögon går helt serigöst i kors...
Haha jobbigt läge jag har! :)
Först ska jag bara ställa fram några inlägg till er under dagen imorgon, då jag ska försöka plugga lite.
 
Sedan vid 18.30 imorgon så ska jag & Frida åka och kolla på bio (Breaking Dawn part 2). Ska bli sjukt roligt! Fast jag var inne på en hemsida där jag alltid kollar på Vampire Diares och den sidan kommer från USA. Så där visas alla serier + filmer som går i USA. Så därför kan jag kolla i förväg här i Sverige, hihi! :) Jag började nämligen kolla på filmen, men efter ca 40 minuter började det bli för spännande så var tvungen att säga till mig själv att jag inte får titta mer, för ska och kolla på den imorgon!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0