Sweet Dreams ♥

Ursäkta för att varken jag eller Julia har uppdaterat någonting idag. Jag orkade aldrig ställa fram några idag. Det tar väldigt mycket på krafterna att spendera så mycket tid framför datorn varje dag + komma på nya ideer som man kan blogga om.
 
Idag har det inte hänt någonting. Vi fick sluta 1½ timme tidigare vilket var grymt skönt! När jag var påväg hem var jag snäll mot min lilla sjuka mamma så gick förbi affären och köpte glass till henne. Hon har nämligen förkyld (ointressant, i know ;)) 
 
Tänkte försöka gå och sova tidigt idag, eftersom vi börjar 08.00 imorgon. Vilket betyder att jag måste gå upp 06.30... Ska försöka somsagt att gå och sova tidigare idag så jag orkar gå upp imorgon. Har ställt fram inlägg till er imorgon så ni vet! ♥
 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0