Såhär ligger det till...

   
 
                Nu så tänkte jag ta och berätta en sak som jag fick reda på för ett tag sedan men som jag har väntat med att berätta i bloggen. Ni vet min sommarhäst som jag hade under sommaren? Måne, eller Moonlight som han heter. Hästen som jag tog hand om hela sommaren och hade som min helt egna häst. Hästen som jag har lagt upp så många bilder på (blandannat i headern) och också skrivit om. 
 
Det är nämligen så att han är till salu från ridskolan där han står... Han var väldigt nyinköpt till ridskolan men trivdes inte där eller passade pga. olika saker. Han är ännu inte såld, men kommer troligtvis att bli snart. Jag tycker såklart att det är jättetråkigt, han var verkligen en toppenhäst! Han var nog den mysigaste häst som jag någonsin träffat! MEN det viktigaste är trots allt att HAN får det bra. Att HAN trivs med tillvaron och där han är!
Jag tror & hoppas att han kommer få det toppen hos den ägare han hamnar hos, för det är han värd!
 
~
 
Eftersom att han nu är till salu så förstår ni säkert att jag inte kommer att ha honom som min sommarhäst nästa sommar, som det var tänkt från början. Därför så kommer jag att ha en annan häst under nästa sommar men vilken häst det kommer att bli är ännu inte bestämt. Dock så kommer ingen häst kunna ersätta Månes plats, som det känns nu iallafall... Finfina ponnyn. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Elina E

Du kan ju fråga om du får hälsa på honom hos sin nya ägare när han blir såld ;)

Jag vill köpa honom men har inte pengar eller kunskaper :/

Svar: Jo, det ska jag nog göra! :) Jag skulle också vilja köpa den fina ponnyn, världens finaste... :( <3
Julia och Nette

2012-11-21 @ 15:41:17

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0