Ridning... imorgon!

Imorgon är det ridning för min OCH Nettes del! Woopa! Nette ska ju börja rida i gruppen efter mig på fredagar så därför ska hon testa rida igen i den imorgon. Även vår kompis Josefine ska kanske börja rida på vår ridskola så hon ska oxå provrida imorgon för att testa nivån. Roligt att vi alla tre ska rida imorgon! :)
 
Jag hoppas imorgon på att på rida... hmm... SEVEL! Fast det var kanske inte suprise... ;) Annars så hoppas jag faktiskt på att få rida Nikkie eller LJ! Fiffilina skulle jag i vanliga fall velat rida, men henne har jag fått flera lektioner i rad nu. Så imorgon är det ridning! Wihoo!
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0