Pluggdag idag...

 
God morgon! Härligt med helger, var så skönt att få helt och hållet sova ut. :) Tumme upp för det!
Jag gick upp för kanske någon kvart sedan, men måste blogga lite tänkte jag.
 
Idag kommer min dag spenderas framförv tv & läxor. Egentligen så har jag ingenting jag MÅSTE plugga till. Dock tänkte jag vara lite smart så att jag börjar plugga redan nu till vårat NO-prov som vi har om 2 veckor. Då får man mindre och göra i slutändan.
 
Vid 18.30 så ska jag & Frida åka iväg och kolla på bio, då vi ska se den nya Twilightfilmen.
Antar att den kommer vara bra, för att alla mina kompisar som har sett den har sagt att den är grym.
Plus att jag började kolla lite igår, hihi oooups... ;) 
 
Jag har ställt fram några inlägg till er under dagen, då jag ska plugga!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0