Onsdag + dagens planer!

 
Godmorgon, godmorgon!
 
Gud, idag så är jag TRÖTT. Det blev nog lite för sent i säng igår kväll, men det får jag förbättra tills imorgon. Idag så är det iallafall onsdag & skola som vanligt. Efter skolan så åker jag och Nette somsagt till våra små ponnysar, hihi! Jag vet inte riktigt vad vi kommer att göra, men det blir nog förmodligen körning igen! Det gickju så bra för mig att köra Lina i söndags, så det blir nog körning som kommer att stå på schemat! Vi åker till stallet direkt efter skolan & sedan så blir vi upphämtade runt halv sju. 
 
Mysdag kommer det att bli, men med uppdateringen så kommer det att bli sådär. Nette har hunnit ställa fram ett par inlägg till er, dock inte jag. Så därför får ni nöja er med dem läsvärda inläggen hon har ställt fram, glöm inte att checka dem! Vi hörs när jag kommer hem från stallet!
 
Ha en toppendag hörrni!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0