Känslan som inte går att beskriva...

Minns ni Henrik från Ponnyakuten 3? Henrik Barry! Det gör ni nog förmodligen, kanske ni läser hans blogg också? Det gör i vart fall jag! 
 
Jag ser verkligen upp till honom och han är en stor förebild för mig! Jag tycker att han är en enormt duktig ryttare och jag tycker verkligen om att han står för vad han gör och är en ryttare, även fast han är kille! Jag tycker HELT KLART att det borde finnas fler killar i vår ålder inom ridsporten, folk som Henrik Barry!
 
I lördags så kunde man under en tid få chatta med honom och jag skrev att jag verkligen såg upp till honom, att han var en stor förebild för mig, osv. Jag fick detta svar tillbaka! Gissa om jag blev glad!? :)
 
 
Bästa Henrik!
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0