Godnatt!

Nu så säger jag godnatt för min del! Sv-uppgiften tog lite längre tid än väntat, sp jag hann aldrig starta upp datorn och uppdatera... Kör på ett inlägg från mobilen istället :)

Imorgon så har jag inga speciella planer förutom att jag ska gå på "extra matte" efter skolan, för er som ville veta. Haha ;) Efter det så går jag direkt hem och tänkte jobba med en SO-uppsats som ska vara inlämnad nästnästa vecka. Alltså blir det en stallfri dag imorgon också, men inte på tisdag inte! Då så åker jag och Nette till stallet där våra sköthästar står och tar hand om dem!

Nu så ska jag i vart fall sova, så vi hörs imorgon!

Kram Julia!


Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0