God morgon!

 
 
God morgon hörrni! Jag är hemskt ledsen för att jag inte uppdaterade något igår, men jag hann verkligen inte med det. Jag och Nette hade nämligen fullt upp med en sak som ni kommer att få reda på i ett inlägg idag! Hihi, det här kommer att bli bäst! Men jag hade iallafall fullt upp med den saken igår, så jag hann helt enkelt inte med att blogga.
 
Idag är det iallafall en ny dag och en ny vecka. Nya veckor gång på gång. Denna vecka ser ganska fulltspeckad ut för min del, och det ligger planer för nästan varje dag denna vecka. De mesta av planerna inför veckan är att plugga eftersom att vi har otroligt mycket läxor och prov på gång. Det är tyvärr något som bloggen kommer att få lida av, så ni får stå ut med att uppdateringen kanske inte kommer att vara så jättebra den här veckan. Men jag ska iallafall göra mitt bästa! :)
 
Idag så ska jag iallafall vara i skolan som vanligt och sedan gå hem och plugga inför onsdagens matteprov! Ett inlägg ligger och väntar på att ställas fram från mig, och några från Nette! Så håll utkik på bloggen efter inlägg så hörs vi senare ikväll!
 
Ha en superbra dag fina bloggläsare! 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0