Glömde bort bloggen...!

 
Nämen oj, förlåt! Jag har glömt att blogga idag :O jag har totalt glömt bort att blogga idag. 
 
idag satte jag klockan på 09.03. Sedan gick jag upp, åt frukost och fixade iordning mig. Vid 10.15 kom Julia och hennes pappa då vi åkta till stallet (där Tobbe och Lina står) när vi kom dit tog vi in hästarna och ryktade på dom. När vi hade sadlat dom & tränsat fick små barn rida. Vi gick nämligen olika runder när barnen red. Jag gick 7 gånger 3 olika runder, så nu kan jag alla runder, haha :)  
 
jag var där till 14.05 då min mamma kom och hämtade mig. När jag kom hem duschade jag och bytte om. När jag var klar åkte jag, pappa och min brosa till min farmor & plast farfar, då vi skulle äta middag här. Och just nu har vi precis ätit middag så vi sitter i vardagarummet och babblar, då jag passar på att blogga lite ;)
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0