Flicka 3!

Har ni sett filmen/filmerna vid namn Flicka? Det har jag! Det har tidigare funnit två filmer (Flicka och Flicka 2) som jag har sett. Nu har det även kommit ut en Flicka 3 på film & den har världens bästa pappa köpt till mig! Därför så ska jag kika på Flicka 3 i helgen, när jag får tid!
 
Flicka 3 handlar om pojkflickan Kelly Jenkins vars kompisar uppslukas av sms och mode och då känner sig Kelly utanför. Men det är inte allt – hennes mamma Lindy  har problem med sin hästgård, och enda chansen att rädda den är genom att vinna den kommande ryttartävlingen. Kelly är fast besluten att hjälpa sin mamma och börjar träna Flicka – en vildhäst som ägs av nye stallchefen Toby. Om Kelly kan göra en vinnarhäst av Flicka, kanske hon också kan återfå sitt självförtroende – och gården. Lindy måste bara våga lita på Flicka och sitt eget hjärta.
 
~ Har någon av er läsare sett Flicka-filmerna, isåfall - vad tyckte ni om dem? ~
 
 


Kommentarer
Postat av: elsa-fälttävlansryttare

SV: Tack så mycket! :)

2012-11-10 @ 10:06:42
URL: http://ezzaaass.blogg.se
Postat av: Stockbytjejer

Idag fyller bloggen ett år det vill vi fria tillsammans med dig! Vi har en frågestund underdagen där ni får ställa de konstigaste/roligaste/knäppaste frågorna vi svarar
http://stockbytjejer.blogg.se

2012-11-10 @ 10:45:04
URL: http://stockbytjejer.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0