Älskade dagen!

Hallå hallå! Är allt bra med er? Har ni haft en bra dag? Det har jag i vart fall haft, men jag är verkligen helt slut efter idag! Jag har hållt igång sedan i morse tills kvällen. Hela förmiddagen, dagen & eftermiddagen har somsagt tillbringats i stallet! Hur mysigt som helst har det varit. Nette har ju i ett inlägg under berättat om dagen, så jag orkar helt ärligt inte skriva om allt. Känns ju lite onödigt liksom... ;) 
 
Hur som helst så tömkörde vi ju ponnysarna idag, eller rättare sagt jag tömkörde Lina. Vi tömkörde ju idag över bommar & hon gick riktigt fint. Hon gick lydigt och snällt över bommarna för det mesta. Travade även med henne över bommarna och det var något som hon tyckte att hon kunde göra i skritt istället. Fick därför jobba med att få henne att inte sakta av till skritt över bommarna. Jag fick tillslut ordning på henne & allt gick toppen! :)
 
De fick även leka och busa av sig lite, körde en liten tävling mot dem andra om vem som sprang snabbast med sina hästar, hihi! Det tyckte hon verkligen var roligt, hon tyckte nog att det var roligt att få busa av sig!
 
 
Dagen idag har varit toppen & jag har lärt mig massor! Jag lär mig verkligen av Lina, men det gör man av shettisar! Älskar Lina, hon är världens finaste lilla skötponny :')
 

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Sv; Tack detsamma!

2012-11-25 @ 08:28:59
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Linn - dressageofsweden

- åh, vad söt du är ♥

2012-11-25 @ 09:52:49
URL: http://dressageofsweden.blogg.se
Postat av: Annie ♡

Hej!
Jättefin blogg!
Om du har tid får du gärna kika in på min blogg, och gärna slänga in någon kommentar. :)
Kram! /Annie

2012-11-25 @ 10:11:30
URL: http://ponnytjejenannie.blogg.se
Postat av: Julia

Hej, fin blogg ni har:)
Kika jättegärna in på min nystartade häst & modeblogg! www.juliaroz.myshowroom.se
Skriv gärna vad ni tycker om den, skulle bli riktigt glad:D
Kram

2012-11-25 @ 11:26:37
URL: http://juliaroz.myshowroom.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0