Åker till ridningen snart!

 
Hej på er! Om 40 minuter kommer mamma och hämtar upp mig, sedan åker vi mot min ridning.Som jag skrev imorse hoppas jag att jag får Vince. Vill att denna gång ska vara bättre och ska försöka vara mjukar i handen på honom. Tror att de var det mesta som jag gjorde fel förra måndagen om jag ska vara ärlig... ;)
 
Allmänt har jag varit sjukt trött idag. Jag somnade nämligen 03.00 inatt, så jag har bara sovit 4 timmar. Jag är väldigt säker på att jag kommer somna tidigt idag, hihi!
 
Men nu ska jag börja byta om & ta någonting att äta. Hörs när jag kommer hem efter ridpasset, kram på er!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0