Tömkört Måne

Hej, bloggläsare! Igår hann jag inte med att uppdatera, tur att Nette kunde göra det då!  Idag har jag faktiskt tömkört Måne, vilket gick SUPER! Han lyssnade perfekt och jag kände verkligen hur jag hade kontroll över honom genom att dra i tömmarna. Det märktes inte att han aldrig blivit tömkörd tidigare, kan jag ju verkligen säga! Min fina duktiga kille.. 
 
När jag var ute och tömkörde honom genom att gå en längre prommenad runt byn så fick jag ständigt smacka på honom för då var det mycket gräs som tydligen lockade..  Dessutom så var det en sten som var "OTROLIGT" läskig & då blev det minsann fart på honom, haha. Dessutom när vi arbetade genom att tömköra honom på en volt så ville han leka med sin boll, som han inte lekt med på två veckor. Då var den helt plötsligt intressant.. Haha, killen då! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0