SOMMARLOV!


Hej på er, fina bloggläsare! Nu så har jag äntligen SOMMARLOV! Gissa hur glad jag är!? Mer en två månader sovmorgnar liksom! Ska dock inte sova bort hela mitt sommarlov, men.. ;)
Idag så har jag inte hunnit uppdatera efter som att jag har haft fullt upp! På morgonen och förmiddagen så hade vi ju skolavslutning och sedan så fick vi SOMMARLOV! Efter det så åkte jag, Nette och några av våra kompisar till Gröna Lund där hela dagen spenderades! Jag blev hämtad klockan sju & åkte hem.
När jag kom hem så tog jag en lång promenad med vovven. Det var mysigt att komma ut, även fast att jag varit ute i stort sätt hela dagen, haha.
Så nu vet ni varför uppdateringen inte alls har varit bra idag från varken min eller Nettes sida, men jag hoppas att det är okej med er! Nu blir det iallafall bloggning!

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0