Rider

 
 
Just på den bilden såg jag också förtvivlad ut... så täcker ansiktet! 
Jag kom att tänka på att när man rider så kan man se väldigt sur ut, jag tycker inte jag brukar se sur ut för jag försöker se glad ut. För jag älskar att rida så vill inte se sur ut, för det är något jag älskar att göra. Men jag ser såklart inte alltid glad ut, men försöker så gott jag kan!
Vet att en av mina kompisar och Julias då, ser oftast väldigt sur ut när hon rider, men är för man är fokuserad då brukar man inte tänka på att man måste se glad ut, förutom jag då 
Vet dock inte hur det ser ut när Julia rider hon kan väll också se lite små sur ut. Men som sagt, man är fokuserad.
 
Hur tror du att du ser ut när du rider, om du har tänkt på det?
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0