Nicki Minaj!

Hejsan! Jag vet att Julia redan har skrivit om Nicki Minaj conserten, men tänkte jag skriver lite mer detaljerat.

Jag gick till Julia vid 15.00. När jag kom till henne så började vi sminka oss. Sen åt vi middag och fotade med hennes Webbcam. När vi hade fotat klar så gick vi till Frida, när vi kom dit så åkte vi nästan direkt till conserten.
När vi kom fram så stod vi i kön i 30 min. När vi väl kom in så väntade vi tills det skulle börja, men slutade med att vi satte oss ned. Vid halv 8 började förbandet. Det var en killa som rappade, tyckte inte om det, men är inte min musik smak. Vid nio så kom Nicki Minaj, då alla började hoppa och skrika. Vi stod ganska mitt i publiken,och vi stog där nästan hela upptrdandet. Men när det var cirka 20 minuter kvar så gick Frida,Julia och Ida bak för dom skulle köpa läsk. Men jag ville inte följa med så jag stog kvar. Men jag gick bakåt efter 5 minuter. Jag hittade dom inte direkt, men jag såg "Caty/Swag" Hon är en känd bloggare.
Men tillslut så hittade jag dom! dom stod i hörnet och dansade. Så jag ställde mig också där, och man såg mycket bättre därbak. Vid 10 så slutade det!
Var en lyckade kväll!











Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0