Min sits

Jag har länge varit missnöjd med min sits, nästan så länge jag kan minnas. Varför, vet jag faktiskt inte riktigt. Jag tycker ofta att jag inte är tillräckligt rak i ryggen eller för framåtlutad. Under den här terminen så har jag verkligen försökt att kämpa med att få en sån bra sits som jag bara någonsin kan. För det första så underlättar ju det mycket mer genom att ha en bra sits, sedan så ser det ju snyggare ut än att man bara sitter på hästen som en slapp hösäck! 
Jag tycker att jag har lyckats ganska bra och jag vet att det har blivit mycket skillnad på min sits än för ett år sedan. Jag har dock ingen bra bild på min sits för ett år sedan, men jag har en bild på min sits som är väldigt nytagen! Se bilden nedanför och kommentera gärna vad ni tycker om min sits!
Lite för framåtlutad sits kanske, men hyffsad!

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0