Min första avramling

Min första gång som jag ramlade av en häst på min ridskola var när jag skulle hopppa på Riviera.  Det var dock mycket mitt fel den gången. Men man lär sig av sina misstag!
Det låg ett hinder på fyrkantspåret och jag låg bakom Van Halen med Riviera. När det var cirka åtta meter kvar till hindret så blir jag osäker och trycker till med skänklarna, och då så kom hon för nära Van Halen. Van Halen råkar stöta till en av bommarna och Riviera skenar iväg. Jag ramlade då av och gled längs väggen och sedan ner på marken. Men gjorde inte illa mig, men jag blev väldigt chokad. Det var den första gången som jag ramlade av på en häst.





Kommentarer
Postat av: Maja - ryttarinnornas

Sv: Hihi, tack!! ;D :D och tack detsamma! :D

2012-06-07 @ 13:33:18
URL: http://ryttarinnornas.blogg.se/
Postat av: fanny & Filippa-hästblogg

Fin blogg♥

2012-06-07 @ 15:22:39
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se/

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0