GOOD NEWS!

Hej, igen! Jag vill bara säga att jag har jättebra nyheter! Ni vet, min kameraladdare var ju borta?.. Mamma beställde en ny och det var tveksamt om den skulle passa. Jag fick hem den idag, och kan ni gissa vad..? DEN PASSADE! Wääy, är så glad så ni anar inte! Att vara utan sin kamera i över en månad kan jag säga inte är lätt. Men nu så kan jag använda den som vanligt! Det kommer fotas massor, på fölen, måne, Nette, mig, sommaren och allt!

Är lite hyper, som ni kanske märker. Men är så otroligt glad för att vi åker imorgon och att min laddare hann komma i tid innan vi åkte. Ville bara berätta det för er!

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0