Fullt upp...

Hejsan! Ursäkta för en usel uppdatering av mig idag. Eftersom att jag och Julia åker imorgon så ville mamma träffa mig. Jag och mamma var och fikade, det var väldigt mysigt! Jag har varit med mamma nästan hela eftermiddagen, (förmiddagen sov jag...). Så jag har inte hunnit med andra ord! Vet dock inte varför Julia inte har bloggat, antar att hon har haft fullt upp med att fixa och dona för imorgon!

Imorgon klockan 6 på eftermiddagen åker jag och hon till Norrland, där hon ska ha sin sommarhäst. Ska verkligen bli jätteroligt. Vi har ju fixat med det här att jag ska följa med upp ett tag nu, så ska bli roligt! Men tyvärr som ni vet kan vi inte blogga så mycket... Men nu när det är sommarlov så tycker inte jag att man ska sitta inne hela dagarna, man ska vara ute och njuta av det fina vädret och friska luften!
Men det är bara min åsikt!;)

Hoppas ni har haft en grym dag iallafall, det har jag haft. Det kommer att komma fler inlägg av mig så småningom.



Måne, sommarhästen.




Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0