Första dagen på sommarlovet!

Hej, på er kära bloggläsare! Jag är, liksom Nette, ledsen för att uppdateringen inte varit något vidare bra under dagen heller, men det har sin förklaring. Min låtsasmamma behövde hjälp med att flytta lite saker från ett förråd som hon hade till ett annat, så jag hjälpte henne självklart med det. Vi höll på från klockan nio till halv tolv på dagen. Det var faktiskt lite roligt att få hjälpa till & får dessutom betalt för det! Hihi, lyx.
Resten av dagen så har jag varit en duktig liten flicka och hjälpt till med att städa, packa, laga mat, motionera Tolle, osv. DÄRFÖR har inte uppdateringen varit något vidare. Sedan kan man ju alltid skylla på att vädret har varit så fint! Haha.
Nu blir det till att ställa fram lite inlägg till er så ni har något att läsa imorgon, och jag vet även att Nette också håller på med det! Detta blir bra!
♥ Bestfriends 4 ever ♥

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0