Dressyr - grunden till allt!

Hej! Jag skrev tidigare ett inlägg om att jag tyckte om dressyr mer än vad jag tyckte om hoppning. Jag tänkte berätta lite varför jag gillar det och så. Jag hoppas att ni gillar inlägget!



Dressyr är ju grunden till allt inom ridningen, sägs det. Det är något som jag verkligen håller med om, för det är ju så det är! Jag har alltid varit mer för dressyr än vad jag har gillat hoppning. Jag är och har alltid varit lite försiktig av mig när det gäller vissa saker. Jag är inte den personen som verkligen älskar fart och fläng.
Jag har inte alltid tyckt om dressyr så mycket häller, men det har kommit på senare tid! HNu så tycker jag att dressyr är jätteroligt verkligen & skulle gärna vilja hålla på med dressyr när jag blir äldre! Men det kan ju somsagt ändra sig. Dressyr, är även ett bra sätt att lära känna sin häst på!
Mitt tips till er som bara vill hålla på med hoppning, osv, är att ni lär er att tycka om dressyr också! Dressyr är somsagt grunden till allt, även hoppning!



Kommentarer
Postat av: Josefines.se

Superfin blogg!!♥♥

Var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/june/vinn-skonhetsprodukter.html#comment



Kram!!

2012-06-17 @ 15:33:53
URL: http://josefines.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0