10 Juli, längtar!

Någon häst som vi såg i Norrland på en gård.
 
Tänkte berätta att den 10 åker jag upp til Dalarna och är där upe antagligen i 1-2 veckor!
Läängtar! Min moster bor där uppe och har en bondgård, som jag kanske kan ha nämnt förut, har längtat jätte länge så ska bli kul att äntligen åka upp!
Fast det är rutt 2 veckor kvar tills dess, men det känns bara som det kanske är 2 dagar!
 
Jag ska såklart rida där uppe på lillia Johanna heter hon! Men hoppas att jag kan få rida Emma, hon är min favorit, men brukar aldrig få rida henne, vet dock inte riktigt varför...
Så jag får hoppas att jag får rida lilla Emma.
 
Men jag kommer tyvärr inte kunna uppdatera bra när jag är uppe i Dalarna, för vill inte sitta inne hela dagarna när man "bor" på landet och så. Jag vill vara ute bland djuren som är i naturen ♥
Men ska göra mitt bästa för att uppdatera men annars så kan Julia säkert uppdatera!
 

Kommentarer
Postat av: Ema :>

Kul!

2012-06-29 @ 07:30:46
URL: http://terrangritt.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0