Vilken kväll!

 
 
Hej, bloggläsare! Jag är så otroligt ledsen för att uppdateringen har varit varit hemsk under kvällen, tre små inlägg är inte mycket att skryta om, men det har sin anledning! I flera timmar så har jag försökt att fått till en header med bildspel vilket gick bra från början men sedan vet jag inte vad som hände.. :( Headern försvann & jag kämpade verkligen med att få till det men, tyvärr.
 
Därför så får ni stå ut med vår enkla header tills vi får hjälp av snälla Lina med headern. Hon har dock väldigt fullt upp & en hel del att stå i, så nir får stå ut! Som tröst kan jag lova er en massor av inlägg imorgon! Jag tror nog att ni kommer att gilla dem...  För att jag ska orka att uppdatera imorgon, så måste jag nog ta och sova nu! Klockan är trots allt snart ett.
 
Vi hörs imorgon! Tack föresten för vår otroligt bra statistik idag, 80+ ju! Det är besöksrekord så det är stort för oss! VI älskar er ♥
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin häst :)

Svar: Åh, tack! Min grannes painthäst :)
Julia och Nette

2012-07-11 @ 10:44:29
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0