Vem är jag?

 
Hej! Eftersom att vi här på stallflickornas har fått såpass många nya läsare så tänkte jag berätta lite kort om mig själv så ni vet vem det är som driver bloggen! Jag ska be Nette att skriva ett inlägg om sig sen, så ni vet lite vilka vi är!
 
 
Jag heter då Julia & är väl som vilken vanlig tjej som helst egentligen? Jag är 13 (snart 14) år gammal & ska till hösten börja i åttan! Jag bor mitt i Stockholm tillsammans med min mamma i en lägenhet och tillsammans med min pappa, hund, styvsyskon, halvlillebror, styvmamma & hund i ett radhus utanför Stockholm. Mina föräldrar är somsagt skilda & har varit det sedan jag var fyra år! 
 
Mina största intressen är att sjunga, dansa, vara med vänner, blogga med framförallt hästar & ridning! Det är någonting som jag verkligen brinner för! Jag har ridit sedan jag var åtta men jag slutade efter två år då jag inte trivdes alls på ridskolan. Jag började när jag var tolv år igen, så jag har ridit i sammanlagt 3-4 år nu!
 
Jag skulle inte säga att jag är den här tjejen som festar & dricker alkohol var & varannan helg, absolut inte! Jag trivs med mitt liv som jag har! Jag har ridning och hästar som mitt stora intresse, jag har mina jättefina kompisar & jag gör det som jag trivs med. Jag är bara mig själv & livet leker helt enkelt! :)
 
Så nu vet ni lite mer om mig, är det något mer som ni undrar om mig så är det bara att fråga! Jag kommer även att ha en liten mini-fråge stund där ni kommer att kunna fråga mig om det är någonting som ni undrar över. 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0