Usch, vilken uppdatering!

 
Hej alla bloggläsare! Jag är verkligen ledsen för att uppdateringen inte varit bra alls idag, men jag har inte hunnit helt enkelt. Usch på mig! Jag har i vilket fall varit på The Horse idag & köpt lite saker till Måne, varit på en gård med massor av djur & kom nyss hem från att ha varit ute och motionerat med mamma! Måste faktiskt verkligen ta & träna upp min kondition, hihi!
 
Imorgon ska jag iväg & berättar mer om var senare så därför måste jag kämpa med att ställa fram lite inlägg tills imorgon! Dessutom kan jag berätta att vinnaren av en valfri grimma inte har kontaktat oss så därför kommer en ny vinnare dras om hon inte har kontaktat oss på fredag!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0