Tävla dressyr!

       
Jag & min pojke ♥
 
Hej, våra läsare! Med tanke på att Nette skrev om vad hon gärna skulle vilja tävla i framtiden i för någonting, så tänkte jag och skriva om vad jag skulle vilja tävla i, så småning om! 
 
I framtiden, eller så snart som möjligt så skulle jag vilja börja tävla i dressyr. Jag tycker att hoppning är roligt, men jag är mer för dressyr. Dressyr är någonting som jag känner att jag gärna vill satsa på i framtiden & att vi tränar det nästan varje lektion är ju en bra början! Så småning om så skulle jag gärna vilja ta privatlektioner i dressyr, men nu när jag har en egen häst över sommaren och hon som Måne står hos är själv intresserad av dressyr & har tävlat i det, så är det jätteroligt! 
 
Jag skulle absolut vilja tävla och vilja ställa upp i någon LB-tävling i dressyr, eller liknande. Jag får nog vänta ett litet tag till tills jag känner mig 100% redo för att börja tävla! Jag är en dressyrtjej & kommer att hålla mig till dressyr!
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken härlig bild! :)Jättefin! Dressyr låter jätteroligt och fint att titta på. Ha så roligt med Måne nu innan du åker hemåt. Kramar! <3

2012-07-02 @ 22:10:46

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0