Nuvarande mål inom ridningen!

 
Förut för ett tag sedan så skrev jag om mitt gamla mål som jag hade inom ridningen. Mitt mål var då att hoppa 1 m. Det är ett mål som jag fortfarande har och kommer att ha tills jag uppnår det. Det är dock inte det målet som jag siktar på att uppnå just nu utan jag tänkte berätta lite om ett till mål som jag har!
 
Jag vill ju gärna hålla på med dressyr i framtiden & dressyr är någonting som jag verkligen älskar! Mitt mål som jag vill uppnå snart är att jag gärna vill börja tävla i dressyr & utvecklas så mycket som möjligt! Jag satsar verkligen högt inom dressyren & jag älskar det! Så mitt mål är att kunna börja tävla i dressyr så snart som möjligt och utvecklas hur mycker som jag bara någonsin kommer att kunna göra! Ett litet mål men ett mål med stor betydelse!
 
~ Har ni några mål inom ridningen? Isåfall, vad har ni för några mål? ~

Kommentarer
Postat av: AliciaM

Vad kul att du gillar dressyr, det tycker jag också är riktigt kul!:) Men jag satsar nog mer på hoppning eftersom jag alltid vill att det ska hända saker. Men dressyren är ju grunden till hoppningen, eller hur? Grymt fin blogg förresten! Jag får gå in på den oftare. Mitt mål är just nu att satsa DIV || i dressyr och så småningom i hoppning med, i alla fall vinna nästa års KM i hoppning, hihi.

Kraam,
Alicia

Svar: Hej tjejen! Åh, roligt att någon tycker som jag! Precis dressyr är verkligen grunden till allt!
Tack föresten för att du tycker om våran blogg! Roligt att höra! Kram, Stallflickorna!
Julia och Nette

2012-07-13 @ 15:39:05
URL: http://thealiciam.blogg.se
Postat av: Ema :>

P80 P90 i fälttävlan, LA i hoppning och MSV B i dressyr, lätta mål men whatever.

2012-07-13 @ 15:47:22
URL: http://terrangritt.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0