Mobilblogg!

Hej våra fina bloggläsare! Jag är ledsen för att det inte har blivit någon blogguppdatering från mobilen utan bara framinställda inlägg från mig. Jag hoppas dock att ni gillade inläggen som jag framställde.. :) hur som helst så är det så det är! Idag har jag haft en bra dag trots det hemska vädret! Jag och våra kompisar har nyss kikat på filmen "Barnhemmet", så otroligt läskig! Eller egentligen är den kanske inte så läskig, men jag är ju livrädd för skräckfilmer... ;) Näe, nu så ska jag allt ta och vara lite social men jag ville bara slänga in ett snabbt mobilinlägg, med tanke på att jag lovade er det! Kram, Julia!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!
Superfin blogg :)
Men när drar ni vinnaren av tävlingen?
Kram

Svar: Hej & tack så mycket! :') ♥ Vi kommer antagligen att avsluta tävlingen imorgon eller på tisdag! Kram, Stallflickorna!
Julia och Nette

2012-07-15 @ 11:01:22
URL: http://wixiepixie.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0