Mini-test

Häst eller Ponny: Ponny
Dressyr eller Hoppning: Dressyr, helt klart!
Fux, Brun, Black, Svart, Skäck eller Skimmel: Isabell! Fast det stod ju inte med på listan, så då säger jag skäck!
Vilken är din favorithästras: Mustang! Otroligt fin hästras.
Favoritsyssla i stallet: Att fodra heztarna, haha. 
Favoritkändis i hästvärlden: Jan Brink!
Favorithäst i hästvärlden: Måne & Sevel.
Favoritridlärare: Nina Liljedahl! Ska dock börja rida för Måna nu.
Favorit hästarna/ponnierna i ditt liv just nu: Måne ♥


Hur många gånger har du ramlat av: Två, I guess.
Har du ridit en hingst: Japp! 
Har du ridit ett arabiskt fullblod/engelskt fullblod: Yesbox
Har du någonsin blivit jagad av en häst: Nej, glad för det!
Har du vart med om en ridolycka: Hmm, om avramlingarna räknas så ja.


Vad har du för färg på dina ridbyxor: Just nu så har jag ett par marinblå!
Har du ridstövlar eller ridskor: Ridstövlar.
Vad är din favorithäst för ras: Sevel är ett danskt varmblod!
Andvänder du chaps: Nope, använder ridstövlar! 
Hur högt har du hoppat: Oj, det vet jag faktiskt inte.
Hur många priser har du sammanlagt: Inga, tävlar inte ännu.
Hur bra tycker du att ditt stall är från 1-10: Hmm, jag skulle nog säga 8! Hästarna och ponnisarna är hur underbara som helst, men stämningen i stallet kan vara ganska dålig ibland. 
Är hästar ditt liv: Ja, absolut!
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar: Ja, det skulle jag vilja påstå! På mitt rum så hänger det hästskor på väggen, hästaffisher på väggen, hästtavlor, hästböcker står uppradade, osv. Haha!

Har ni lagt märke till den nya namnskylten? Nette har även en ny hon med!


Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0